helpdesk:helpdesk

Computerproblemen kan je doorgeven via onze klas-helpdesk:

  • Welke problemen? (hardware, netwerk, software, algemeen, vragen,…)
  • Hoe/wat melden? Via een mail, voorzie zeker volgende informatie:
    • Een onderwerpregel (met de essentie van je probleem)
    • In het bericht een duidelijke omschrijving van het probleem, eventueel wanneer je het probleem tegenkomt of wat je zelf al hebt geprobeerd.
    • Eventueel een bijlage, bijvoorbeeld een foto of screenshot van de foutmelding.
  • Je verzendt dit naar hgitn@dragontune.be of post het via https://www.dragontune.be/helpdesk
  • Je vraag krijgt een ticketnummer en wordt nadien in behandeling genomen. Je krijgt normaal een automatische mail met bevestiging van ontvangst.

Opmerkingen:

  • Gebruik zeker een geldig email-adres zodat je later je eigen tickets kan bekijken/opvolgen/updaten/beheren.
  • Je kan je problemen ook online bekijken via https://www.dragontune.be/helpdesk. De eerste keer kan je je aanmeldgegevens opvragen door te kiezen voor 'vergeten wachtwoord' en vervolgens je mailadres in te vullen. Je krijgt dan een link toegestuurd waarmee je een wachtwoord kan instellen.
  • helpdesk/helpdesk.txt
  • Laatst gewijzigd: 2020/04/19 12:26
  • (Externe bewerking)