helpdesk:helpdesk

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

Beide kanten vorige revisie Vorige revisie
helpdesk:helpdesk [2017/10/31 17:05]
Raf Aendekerk
helpdesk:helpdesk [2017/10/31 17:08]
Raf Aendekerk
Regel 5: Regel 5:
   * **Welke problemen?** (hardware, netwerk, software, algemeen, vragen,...)    * **Welke problemen?** (hardware, netwerk, software, algemeen, vragen,...) 
   * **Hoe/wat melden?** Via mail met een omschrijving van het probleem + e.v. bijlage, foto of screenshot van de foutmelding    * **Hoe/wat melden?** Via mail met een omschrijving van het probleem + e.v. bijlage, foto of screenshot van de foutmelding 
-  * Verzenden naar **<hgitn@dragontune.be>** +  * Verzenden naar **<hgitn@dragontune.be>** of posten via https://www.dragontune.be/helpdesk
-  * (of posten via https://www.dragontune.be/helpdesk+
   * Je vraag krijgt een **ticketnummer** en wordt nadien in behandeling genomen.    * Je vraag krijgt een **ticketnummer** en wordt nadien in behandeling genomen. 
  
  • helpdesk/helpdesk.txt
  • Laatst gewijzigd: 2020/04/19 12:26
  • (Externe bewerking)